התקשרו עכשיו: 04-625-8093

ניקוי חלקים בחדר נקי

מהו חדר נקי וכיצד שומרים על ניקיונו – חשוב וכדאי לדעת

את החדרים הנקיים אנו רואים במפעלים רבים וגם במעבדות שונות. החדר הנקי, וכפי שמרמז על כך שמו, הוא כזה שבו רמת הניקיון היא הגבוהה ביותר ואותה אפשר למדוד באמצעות מספר החלקיקים לכל רגל מעוקב. שמירה על ניקיונו של חדר זה היא הכרחית לצורך ייצור מוצרים מסוגים שונים, ביניהם מוצרים אלקטרוניים, תרופות ועוד, שכל גרגר אבק, ולו הקטן ביותר, עשוי לשבש את ייצורם ולפגום באיכותם. על החדרים הנקיים, כמו גם על הליך של ניקוי חלקים בחדר נקי לעמוד בקריטריונים גבוהים ובכל התקנים הנדרשים וזאת על מנת לייצר סביבת עבודה מתאימה ובו זמנית גם כזו שנוחה לכל המשתמשים באותו חדר ומתקן.

למידע נוסף לחצו כאן

להתאים לכל הצרכים ולעמוד בתקנים הנדרשים

מטרתו העיקרית של ניקיון החדר הנקי על כלל חלקיו היא לשמור אותו מאותם משתמשים ולהגן על תהליך הייצור או האלמנטים השונים שבו. אפשר למצוא כיום מגוון רחב מאד של פתרונות, כמו גם ציוד מתאימים, המסייעים בהשגת אותו ניקיון רצוי. אלה יכולים להיות שואבי אבק מיוחדים, הידועים בעוצמת השאיבה החזקה שלהם ובהיותם מותאמים לחדרים נקיים, אלה יכולים להיות חומרי ניקוי מכל מיני סוגים, עגלות שטיפה, מוטות שטיפה ואפילו סחבות ניקוי לחדרים נקיים. ישנן ערכות ייעודיות, הכוללות את החומרים הנדרשים לצורך תחזוקה וניקוי חדרים נקיים, כולל החלקים השונים שבהם וכן ידיות מגבים מתכווננות ועוד.
 

כאשר מתכנניםחדרים נקיים יש לקחת בחשבון את תהליך הייצור המתוכנן בהם ואת כל החלקים שייקחו בו חלק. הקפדה על תכנון נכון ושמירה על ניקיונו של החדר הם אלה שיאפשרו התנהלות נכונה בו לאורך שנים ומימוש המטרות, שלשמו הוא נבנה. כדי להשיג את כל זה מומלץ לפנות למומחים. לחברות המתמחות בייצור חדרים נקיים העומדים בכל התקנים הנדרשים ומותאמים נקודתית לאופי העבודה והייצור המתנהלים באותו מקום. כאשר חדר נקי נבנה בצורה הנכונה קל יותר לתחזק אותו ולנקות את החלקים השונים, הלוקחים בו חלק. חלקים אלה מהווים חלק משמעותי מאד מהחדר והם נדרשים לביצוע פעולות שונות והליך של ייצור לעיתים.

 

הקפדה על ניקוי נכוןושימוש בכל האלמנטים המאפשרים פעולת ניקיון נכונה ותקינה עוזרים לשמור על החדר נקי מאבק ומאותם חלקיקים לא רצויים ולעמוד כהלכה בתקנים הנדרשים. ניקוי חדרים נקיים הוא בהחלט משימה למומחים, וכך גם בנייתו והקמתו של החדר בראש ובראשונה. כדאי מאד להגדיר את הצרכים, לקחת בחשבון את התהליכים המתוכננים להתקיים בו ורק לאחר מכן לבדוק מי הם המומחים, שנכון לפנות אליהם לטובת המשימה.

 

מחפשים חברה המתמחה בפיתוח, בייצור ובבנייה של חדרים נקיים? קלין אפ היא הכתובת הנכונה. החברה מתאימה את שירותיה לצרכיו של הלקוח ומלווה אותו לאורך כל הדרך, החל מפנייתו הראשונה. כל מעשיה של החברה נעשים תוך התייחסות לכל התקנים הנדרשים ותוך הקפדה על איכות ברמה גבוהה. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן ​ולקבלת מענה בטלפון לשאלות נוספות, התקשרו ל – 04-6258093

רוצים לדעת עוד ?

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי