התקשרו עכשיו: 04-625-8093

חומר גלם ליצור מארזים בחדר נקי .‏pet-g

כשאתם שומעים את צמד המילים "חדרים נקיים", אתם לבטח חושבים על חומרי ניקוי, סמרטוטים וספוגים, קירות מבהיקים מניקיון. אך המושג חדרים נקיים הוא מושג מוכר בתעשייה, והוא אינו מתייחס לניקוי כתמים.

מהם חדרים נקיים?

חדרים נקיים הם חדרים סטריליים. בחדרים נקיים לא רק שאין לכלוכים פשוטים, אלא אין בהם אף חלקיק מיותר. חדרים נקיים הם נקיים מחלקיקים קטנים מכל הסוגים – של אבק, של שומן וכל דבר אחר. חדרים נקיים משמשים לתעשייה, לייצור של מוצרים עדינים, שבהם כל לכלוך קטן, גם אם זה חלקיק, יכול לעכב את הייצור או להזיק למוצר באופן כלשהו.

כיצד פועלים חדרים נקיים?

בחדרים נקייםמופעלות מכונות אשר מסייעות לנקות את החדרים מחלקיקים. לצורך כך מוקנים בחדרים נקיים מסנני חלקיקים, אשר מוציאים מן החדר חלקיקים מיותרים. בנוסף מותקנים רגשי לחץ, שסתומים, וסתים ועוד מכשירים שתפקידם, בין השאר, לוודא שלחץ האוויר בחדרים נקיים יהיה גבוה יותר, במעט, מאשר מחוץ לחדרים. האנשים שנכנסים לחדר נכנסים דרך חדר בקרה מיוחד, והם לבושים בבגדים מחומרים שאינם פולטים חלקיקים. בנוסף, הם מצוידים במערכת נשימה אשר מאפשרת להם לפלוט חלקיקים בנשימה אל מחוץ לחדר. אפילו הקירות בחדרים נקיים עשויים מחומרים מיוחדים שאינם פולטים חלקיקים. כאשר המכשירים עובדים כראוי ועל פי התקנים המחמירים ביותר, ניתן להגיע למצב של אוויר נקי מחלקיקים ב-99.7%. כדי שחדרים נקיים אכן יהיו יעילים למטרותיהם, הם חייבים להיות באמת נקיים לחלוטין מחלקיקים מיותרים.

בשביל מה צריך חדרים נקיים?

בשביל לייצר מוצרים שזקוקים לסביבה סטרילית ועדינה, למשל: מוצרי אלקטרוניקה עדינים, תרופות ואריזות של תרופות, ועוד. חברות גדולות עשויות להחזיק חדרים נקיים עצמאיים, כך למשל מכון ויצמן, המפעל לתעשייה אווירית, אוניברסיטת תל אביב ועוד. רוב החברות הזקוקות לחדרים נקיים, שוכרות אותם מחברה חיצונית. Clean Pack מייצרת מארזים לתרופות ולאבזרים עדינים אחרים בחדרים נקיים השייכים לה. המארזים של חברת Clean Pack הם מארזים מודולאריים, והם מיוצרים בחברה בקפדנות רבה. בחברת Clean Pack גם דואגים למילוי האריזות במוצרים המתאימים, להדבקת תוויות ועוד.

רוצים לדעת עוד ?

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי